Translate

04 Haziran 2014

HAYAT OKULU / Kamil Baki

''Fizik, kimya, biyoloji...''

Hayat, fizik dedim önce,
Biraz cahilce
Bir süre sonra kimya da şart demeye başladım
Baktım ki bir süre sonra biyoloji de girdi işin içine

''Matematik, edebiyat...''

Bir süre sonra gördüm ki
Matematiksiz yürümüyor işler maalesef
Matematikse edebiyatsız olmuyor,
Kim ne derse desin

''Müzik, resim...''

Biraz renklensin istedim hayatım
İşte on an,
Müzik, resim çıktı karşıma

''Spor...'' 

Baktım,
Sağlık olmadan yaşamak,
Bir anlam ifade etmiyor,
Ben de sporu keşfettim
Mecburen

''Felsefe...''

Ben yaşadım,
Sen yaşadın,
O yaşadı
Daha kimler kimler yaşayacak derken
İçimde hayatı anlama 
Ve anlatma arzusu belirdi birden
Felsefe, dediler 

''Psikoloji...''

Baktım ki 
Ne bugün düne benziyor
Ne insanoğlunun saati saatine uyuyor
Bu da olsa olsa psikoloji olsa gerek, dedim

''Tarih, coğrafya, mantık...''

Daha eklenecek neler var neler
Tarih, coğrafya, mantık...

Hayat okulunda
Ders ne çokmuş
Kitap ne çokmuş meğer...

Oku oku bitmiyor







Hiç yorum yok: